O mnie
Psycholog, pedagog, trener wspomagania oświaty.
Jestem absolwentką psychologii w specjalności: psychologia kliniczna na Akademii Humanistyczno- Ekonomicznej w Warszawie. Ukończyłam również Podyplomowe Studia Pedagogiczne w ATENEUM – Szkole Wyższej w Gdańsku.
Zawód, który obecnie wykonuję zrodził się z pasji. Codzienna praca, daje mi całe spektrum możliwości pomagania drugiej osobie, co przynosi mi wewnętrzną satysfakcję i zadowolenie. Obszary pomocy, które wpisują się w ofertę świadczonych przeze mnie usług to: konsultacje psychologiczne, poradnictwo rodzicielskie, terapia indywidualna dziecka oraz zajęcia grupowe doskonalące kompetencje społeczne. Specjalizuję się w terapii dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, głównie z uwagi na autyzm.
Swoje doświadczenie zdobywałam w takich miejscach jak:
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznych Opieki Zdrowotnej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej,
Młodzieżowy Ośrodek Rehabilitacyjny Warszawskiego Towarzystwa Dobroczynności w Kazuniu Bielanach,
Stowarzyszenie MONAR- Poradnia Profilaktyki, Leczenia i Terapii Uzależnień w Warszawie,
Spektrum – Centrum Kompleksowej Terapii Psychologiczno – Pedagogicznej dla dzieci w Grodzisku Mazowieckim,
Świetlica Środowiskowa Zgromadzenia Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego A’ Paulo w Warszawie.
Pracowałam również w przedszkolach terapeutycznych oraz integracyjnych na stanowisku psychologa oraz terapeuty. Byłam recenzentem nowości wydawniczych traktujących o spektrum autyzmu dla strony internetowej Poradnika Autystycznego. Posiadam również wszystkie niezbędne uprawnienia pedagogiczne do pracy z dziećmi na terenie szkoły lub przedszkola.
W mojej pracy fundamentalną zasadą jest indywidualne podejście. Pracuję w nurcie Stosowanej Analizy Zachowania i skupiam się na wypracowaniu znaczącej zmiany w istotnych społecznie zachowaniach pacjenta poprzez wykorzystanie podejścia opartego na nauce i analizie. Stale podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach.
Ukończone warsztaty i szkolenia:
VB-MAPP Ocena osiągania kamieni milowych rozwoju i planowanie terapii (Fundacja Scolar)
Jak efektywnie pracować z dzieckiem z autyzmem w nurcie Stosowanej Analizy Zachowania czyli terapia behawioralna w praktyce (Scolar)
TUS – Trening Umiejętności Społecznych (Akademia Nauczyciela Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej)
Od dźwięku do języka – rozwijanie umiejętności komunikacyjnych (Fundacja Scolaris)
Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu (Centrum Metody Krakowskiej)
Rewalidacja indywidualna ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną (Cognitus Centrum Szkoleń)
Terapia ręki ucznia z dysfunkcją neuromotoryczną (Cognitus Centrum Szkoleń)
Rewalidacja indywidualna ucznia z wadą słuchu, w tym z zaburzeniami przetwarzania słuchowego APD (Cognitus)
Trening czystości dla dzieci z ASD (Centrum Szkoleń Behawioralnych)
System pomocy dla dzieci z FASD (Fundacja Rodzina)
Neuromowa – człowiek widziany okiem neuropsychologa i neurologopedy (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Elementy terapii Integracji Sensorycznej (SI) w pracy pedagoga specjalnego (Cognitus)
Podstawy logopedii dla pedagoga specjalnego (Cognitus)
Dziecko z zaburzeniami rozwoju w grupie rówieśniczej (Fundacja Scolar)
Kompendium wiedzy profilaktycznej- uzależnienia behawioralne (Karan)
Arteterapia w pracy z uczniem niepełnosprawnym (Cognitus)
Rewalidacja indywidualna ucznia z autyzmem (Cognitus)
SYSABA- zdalny przyjaciel terapeuty behawioralnego (PLTB)
Cennik
terapia psychologiczno- pedagogiczna
120 zł
konsultacja psychologiczna
180 zł