Profil specjalisty

Nina Prychodko

Nina Prychodko

Pedagog
(0)

Jestem diagnostą i terapeutą pedagogicznym, pedagogiem specjalnym. Od 25 lat pracuję z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, nauczycielem akademickim, instruktorem jogi dla dzieci. Wychodząc naprzeciw specyficznym potrzebom rodziców dzieci z problemami edukacyjnymi, borykającymi się z niepełnosprawnością swoich pociech oferuję szeroki zakres profesjonalnej pomocy i współpracy. Działania diagnostyczne w gabinecie skierowane są na: - badanie gotowości do podjęcia nauki w szkole - diagnoza rozwoju psychomotorycznego dzieci 5-6 letnich 56R - badanie profilu psychoedukacyjnego PEP-R - badanie gotowości do uczenia się matematyki - badanie ryzyka dysleksji u dzieci od 3 do 7 lat - test inteligencji wielorakich H. Gardnera - badanie profilu dominacji stronnej i stylu uczenia się C. Hannaford -diagnoza spektrum autyzmu W gabinecie pracuję z dziećmi i młodzieżą wymagającymi kształcenia specjalnego, z opiniami o wczesnym wspomaganiu rozwoju. Prowadzę również terapię z dziećmi bez diagnozy, mającymi problemy w nauce, z deficytami rozwojowymi, z trudnościami w relacjach z rówieśnikami, nieśmiałymi, wycofanymi, zamkniętymi w sobie oraz z dziećmi przejawiającymi trudne zachowania. W pracy wykorzystuję nowoczesne metody, interesujące pomoce dydaktyczne i profesjonalny sprzęt terapeutyczny. Terapia jest oparta o metody przynoszące znaczne efekty w pracy pedagogicznej: --metoda krakowska wg prof. J. Cieszyńskiej, --gimnastyka umysłu wg P. Denisona, --system percepcyjno-motoryczny Kepharta, --Metodę Dobrego Startu M. Bogdanowicz, --czytanie globalne G.Domana, --metoda ruchu rozwijającego W. Sherborne, -- glottodydaktyka B. Rocławskiego, --Program Aktywności Ruchowej M.Ch. Knillów, -- metoda Frostige-Horne, --muzykoterapia, --arteterapia, --metody relaksacyjne, -- elementy integracji sensorycznej --logorytmika --sensoplastyka. --TUS --joga dla dzieci Na pomoc mogą liczyć również rodzice, którym proponuję wsparcie i pomoc w zrozumieniu przyczyn rozmaitych zachowań ich podopiecznych oraz poznanie metod pracy z nimi. Jestem przekonana, że równoległa pomoc dziecku i rodzicom to najlepsza droga do sukcesu. Dlatego zachęcam do udziału we wspólnych zajęciach. Prowadzę terapię pedagogiczną dzieci: - z problemami w nauce - z problemami w zachowaniu - z obniżoną sprawnością intelektualną - z obniżoną sprawnością grafomotoryczną - z opóźnionym rozwojem mowy - z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, - z zespołami genetycznymi, - z afazją, - z niepełnosprawnością intelektualną, - z mózgowym porażeniem dziecięcym - z niedosłuchem - z dysleksją

Szczytno, Paderewskiego 26

O mnie

Jestem diagnostą i terapeutą pedagogicznym, pedagogiem specjalnym. Od 25 lat pracuję z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, nauczycielem akademickim, instruktorem jogi dla dzieci.
Wychodząc naprzeciw specyficznym potrzebom rodziców dzieci z problemami edukacyjnymi, borykającymi się z niepełnosprawnością swoich pociech oferuję szeroki zakres profesjonalnej pomocy i współpracy.
Działania diagnostyczne w gabinecie skierowane są na:
- badanie gotowości do podjęcia nauki w szkole
- diagnoza rozwoju psychomotorycznego dzieci 5-6 letnich 56R
- badanie profilu psychoedukacyjnego PEP-R
- badanie gotowości do uczenia się matematyki
- badanie ryzyka dysleksji u dzieci od 3 do 7 lat
- test inteligencji wielorakich H. Gardnera
- badanie profilu dominacji stronnej i stylu uczenia się C. Hannaford
-diagnoza spektrum autyzmu
W gabinecie pracuję z dziećmi i młodzieżą wymagającymi kształcenia specjalnego, z opiniami o wczesnym wspomaganiu rozwoju. Prowadzę również terapię z dziećmi bez diagnozy, mającymi problemy w nauce, z deficytami rozwojowymi, z trudnościami w relacjach z rówieśnikami, nieśmiałymi, wycofanymi, zamkniętymi w sobie oraz z dziećmi przejawiającymi trudne zachowania.
W pracy wykorzystuję nowoczesne metody, interesujące pomoce dydaktyczne i profesjonalny sprzęt terapeutyczny.
Terapia jest oparta o metody przynoszące znaczne efekty w pracy pedagogicznej:
--metoda krakowska wg prof. J. Cieszyńskiej,
--gimnastyka umysłu wg P. Denisona,
--system percepcyjno-motoryczny Kepharta,
--Metodę Dobrego Startu M. Bogdanowicz,
--czytanie globalne G.Domana,
--metoda ruchu rozwijającego W. Sherborne,
-- glottodydaktyka B. Rocławskiego,
--Program Aktywności Ruchowej M.Ch. Knillów,
-- metoda Frostige-Horne,
--muzykoterapia,
--arteterapia,
--metody relaksacyjne,
-- elementy integracji sensorycznej
--logorytmika
--sensoplastyka.
--TUS
--joga dla dzieci
Na pomoc mogą liczyć również rodzice, którym proponuję wsparcie i pomoc w zrozumieniu przyczyn rozmaitych zachowań ich podopiecznych oraz poznanie metod pracy z nimi. Jestem przekonana, że równoległa pomoc dziecku i rodzicom to najlepsza droga do sukcesu. Dlatego zachęcam do udziału we wspólnych zajęciach.

Prowadzę terapię pedagogiczną dzieci:
- z problemami w nauce
- z problemami w zachowaniu
- z obniżoną sprawnością intelektualną
- z obniżoną sprawnością grafomotoryczną
- z opóźnionym rozwojem mowy
- z zaburzeniami ze spektrum autyzmu,
- z zespołami genetycznymi,
- z afazją,
- z niepełnosprawnością intelektualną,
- z mózgowym porażeniem dziecięcym
- z niedosłuchem
- z dysleksją
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka Prywatności