O mnie
Jestem logopedą, neurologopedą, terapeutą miofunkcjonalnym, pedagogiem, terapeutą ręki i mamą:)
Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim, później postanowiłam podjąć studia podyplomowe by rozszerzyć swoją wiedzę o logopedię , która mnie zafascynowała i pochłonęła. Swoją praktykę rozwijałam w poradniach psychologiczno – pedagogicznych, szkołach, przedszkolach. Uczestniczyłam w wielu szkoleniach logopedycznych. Szczególnie bliska mym poglądom stała się Metoda Krakowska, której autorką jest prof. zw. dr hab. Jagoda Cieszyńska. W CMK uczestniczyłam w szkoleniach, które pogłębiły moją wiedzę o MK. Nabyte tam umiejętności wykorzystuję na bieżąco w swojej pracy. Chcąc dalej pogłębiać wiedzę podjęłam studia podyplomowe o kierunku Neurologopedia na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Wykładowcami byli m.in. pracownicy CMK w tym prof. zw. dr hab. Jagoda Cieszyńska. Odbyłam praktyki na oddziale neonatologii i neurologii, w szkołach specjalnych. Chcąc dalej rozwijać swą wiedzę wzięłam udział w warsztatach Manualnego Torowania Głosek prowadzonych przez autorkę metody p. Elżbietę Wianecką.
Ukończyłam wiele szkoleń w zakresie terapii dzieci z opóźnionym rozwojem mowy (ORM), mutyzmem, z ASD, oraz z dyslalii, logorytmiki, terapii ręki, terapii miofunkcjonalnej wg A. Kittel oraz N. Förster, ortodoncji w logopedii i innych.
Po drodze swej kariery zawodowej byłam także słuchaczką Studium Psychologicznego Treningu Grupowego i Warsztatu Umiejętności Psychospołecznych w Krakowie.
Do mojej małej pracowni Plotuś Pan zapraszam m.in. rodziców, którzy chcieliby skonsultować prawidłowy przebieg rozwoju mowy swoich dzieci; tych, których coś zaniepokoiło (lepiej nie czekać – zawsze warto rozwiać wątpliwości); tych, którzy już wiedzą, że terapia jest nieodzowna;
Zapraszam także dzieci, które jeszcze nie mówią lub te, które mówią tylko w wybranych miejscach, do konkretnych osób (być może takie spostrzeżenia mają nauczyciele przedszkola, szkoły – nie należy tego bagatelizować).
Zapraszam także dorosłych, którzy chcą popracować nad dykcją, artykulacją (którym nie przeszkadza gabinet z kolorowymi pomocami w tle;))
Ponadto zapraszam na zajęcia z terapii ręki, terapii miofunkcjonalnej, oraz przygotowania dzieci do podjęcia edukacji szkolnej. Podczas zajęć wykorzystuję sylabową metodę czytania.
Nie jestem wszechstronna – kiedy trzeba odsyłam do ortodonty, stomatologa, psychologa, fizjoterapeuty/osteopaty, neurologa, laryngologa i w zależności od spostrzeżeń także innych specjalistów.