Profil specjalisty

Małgorzata Wronowska-Gniady

Małgorzata Wronowska-Gniady

Psycholog
(0)

Psycholog, Terapeuta behawioralny, Pedagog specjalny, Terapeuta wczesnej interwencji Jestem absolwentką Psychologii, Studium Pedagogicznego, Stosowanej Analizy Zachowania na SWPS w Warszawie oraz Wczesnej Interwencji na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Posiadam umiejętności związane z pracą kliniczną z dziećmi nietypowo rozwijającymi się, w różnym wieku, od 0 do 18 roku życia, z autyzmem, CZR, zespołem Aspergera, ADHD, zespołem Downa, zespołami genetycznymi, upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim i umiarkowanym oraz z dziećmi z trudnościami wychowawczymi. Doświadczenie zawodowe jako psycholog i pedagog zdobywałam m.in. w Zespole Szkół Specjalnych, Centrum Wczesnej Interwencji, Fundacjach, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym, Domu Dziecka oraz w Rodzinnym Ośrodku Ochrony Zdrowia Psychicznego. Prowadziłam terapie indywidualne oraz grupowe, treningi umiejętności społecznych, przedszkolne zajęcia grupowe, byłam terapeutą-cieniem zarówno w przedszkolach jak i szkołach, byłam psychologiem w szkole specjalnej. Organizowałam terapię w środowiskach domowych dzieci, prowadziłam konsultacje dla rodziców oraz nauczycieli. Swój warsztat pracy poszerzałam na konferencjach i szkoleniach, m.in.: * Nauczanie 9 krytycznych umiejętności porozumiewania się PECS Pyramid Polska * PECS Poziom 1 * PECS Poziom 2 * Terapia Behawioralna (SAZ) - Kurs Trzystopniowy * Diagnoza i metody oddziaływań terapeutycznych z obszaru teorii umysłu we wspieraniu rozwoju społecznego dziecka z autyzmem wysokofunkcjonującym i Zespołem Aspergera * Zaburzenia przetwarzania słuchowego (CAPD) - szkolenie Neuroflow * Rodzeństwo bez rywalizacji w duchu Pozytywnej Dyscypliny * Intensywne nauczanie w oparciu o Stosowaną Analizę Zachowania z wykorzystaniem systemu kart SCOLARIS * Terapia ręki I i II st. * Konferencja Autyzm Teraz * VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii SCOLARIS * Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej * Trener Kształtowania Umiejętności i Zastępowania Agresji Dziecka AMITY StART® * Praktyk Treningu Zastępowania Agresji AMITY ART® * Trening Umiejętności Społecznych TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym Interdyscyplinarne konteksty wczesnej interwencji, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka * Konferencja „Oswoić Autyzm” – Geneza i pomoc rodzinie z autyzmem * Baw się ze mną - wspomaganie mowy dziecka * Troska, Akceptacja, Bezpieczeństwo, Uczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka i wsparciu rodzica * Dzieci maja głos! Wspieranie umiejętności komunikacyjnych u dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy * Małe dziecko z trudnościami w rozwoju * Jak pracować z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym * Intensywna interakcja - metoda rozwijania kompetencji społecznych, uwagi i komunikacji * Światowy Szczyt Autyzmu * Jak rozwijać kompetencje komunikacyjne uczniów niemówiących i z trudnościami w porozumiewaniu się? cz. I * Piktogramy - szwedzki system komunikacji pozawerbalnej dla uczniów z niepełnosprawnościami, dla osób mających problemy w słownym porozumiewaniu się * Zaburzenia zachowania i objawy psychotyczne w otępieniu, Szkolne interwencje behawioralne oparte o zmianę bodźców * Ruch dla uczenia się (Move to learn) * Klucz do uczenia się * Model wczesnej interwencji - MODEL INSITE * Metoda werbo-tonalna w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej Cz. I * Międzynarodowe Sympozja naukowe Polskiego Towarzystwa Psychologii Behawioralnej * Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem - Profil Psychoedukacyjny PEP-R, PEP 3 PL * Zachowania werbalne, a teoria umysłu u dzieci ze spektrum autyzmu * Praca asystenta-cienia z dziećmi z zaburzeniami zachowania na terenie szkoły * Mediacje rodzinne

Warszawa, Łasińska 7

O mnie

Psycholog,
Terapeuta behawioralny,
Pedagog specjalny,
Terapeuta wczesnej interwencji
Jestem absolwentką Psychologii, Studium Pedagogicznego, Stosowanej Analizy Zachowania na SWPS w Warszawie oraz Wczesnej Interwencji na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.

Posiadam umiejętności związane z pracą kliniczną z dziećmi nietypowo rozwijającymi się, w różnym wieku, od 0 do 18 roku życia, z autyzmem, CZR, zespołem Aspergera, ADHD, zespołem Downa, zespołami genetycznymi, upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim i umiarkowanym oraz z dziećmi z trudnościami wychowawczymi.

Doświadczenie zawodowe jako psycholog i pedagog zdobywałam m.in. w Zespole Szkół Specjalnych, Centrum Wczesnej Interwencji, Fundacjach, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym, Domu Dziecka oraz w Rodzinnym Ośrodku Ochrony Zdrowia Psychicznego. Prowadziłam terapie indywidualne oraz grupowe, treningi umiejętności społecznych, przedszkolne zajęcia grupowe, byłam terapeutą-cieniem zarówno w przedszkolach jak i szkołach, byłam psychologiem w szkole specjalnej. Organizowałam terapię w środowiskach domowych dzieci, prowadziłam konsultacje dla rodziców oraz nauczycieli.

Swój warsztat pracy poszerzałam na konferencjach i szkoleniach, m.in.:

* Nauczanie 9 krytycznych umiejętności porozumiewania się PECS Pyramid Polska
* PECS Poziom 1
* PECS Poziom 2
* Terapia Behawioralna (SAZ) - Kurs Trzystopniowy
* Diagnoza i metody oddziaływań terapeutycznych z obszaru teorii umysłu we wspieraniu rozwoju społecznego dziecka z autyzmem wysokofunkcjonującym i Zespołem Aspergera
* Zaburzenia przetwarzania słuchowego (CAPD) - szkolenie Neuroflow
* Rodzeństwo bez rywalizacji w duchu Pozytywnej Dyscypliny
* Intensywne nauczanie w oparciu o Stosowaną Analizę Zachowania z wykorzystaniem systemu kart SCOLARIS
* Terapia ręki I i II st.
* Konferencja Autyzm Teraz
* VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii SCOLARIS
* Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej
* Trener Kształtowania Umiejętności i Zastępowania Agresji Dziecka AMITY StART®
* Praktyk Treningu Zastępowania Agresji AMITY ART®
* Trening Umiejętności Społecznych TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym
Interdyscyplinarne konteksty wczesnej interwencji, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
* Konferencja „Oswoić Autyzm” – Geneza i pomoc rodzinie z autyzmem
* Baw się ze mną - wspomaganie mowy dziecka
* Troska, Akceptacja, Bezpieczeństwo, Uczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka i wsparciu rodzica
* Dzieci maja głos! Wspieranie umiejętności komunikacyjnych u dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
* Małe dziecko z trudnościami w rozwoju
* Jak pracować z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym
* Intensywna interakcja - metoda rozwijania kompetencji społecznych, uwagi i komunikacji
* Światowy Szczyt Autyzmu
* Jak rozwijać kompetencje komunikacyjne uczniów niemówiących i z trudnościami w porozumiewaniu się? cz. I
* Piktogramy - szwedzki system komunikacji pozawerbalnej dla uczniów z niepełnosprawnościami, dla osób mających problemy w słownym porozumiewaniu się
* Zaburzenia zachowania i objawy psychotyczne w otępieniu, Szkolne interwencje behawioralne oparte o zmianę bodźców
* Ruch dla uczenia się (Move to learn)
* Klucz do uczenia się
* Model wczesnej interwencji - MODEL INSITE
* Metoda werbo-tonalna w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej Cz. I
* Międzynarodowe Sympozja naukowe Polskiego Towarzystwa Psychologii Behawioralnej
* Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem - Profil Psychoedukacyjny PEP-R, PEP 3 PL
* Zachowania werbalne, a teoria umysłu u dzieci ze spektrum autyzmu
* Praca asystenta-cienia z dziećmi z zaburzeniami zachowania na terenie szkoły
* Mediacje rodzinne

Cennik

Usługa/wizyta
Cena
Psycholog
150 zł
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka Prywatności