Profil specjalisty

Marta Kaczorowska

Marta Kaczorowska

Terapeuta integracji sensorycznej
(0)

Marta Kaczorowska dyrektor Wilanowskiego Centrum Integracji Sensorycznej Certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej, neuropsychoterapeuta EEG Biofeedback, dyplomowany logopeda i psycholog, terapeuta Treningu Słuchowego Johansena JIAS, terapeuta Aktywnego Treningu Neuroflow. Na co dzień, zajmuje się diagnozowaniem i terapią integracji sensorycznej, logopedycznej (Metoda Krakowska) i psychologicznej u dzieci zdrowych oraz z autyzmem, zespołem Aspargera, zespołem Downa, dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i komunikacji, z dysleksją oraz afazją. Regularnie współpracuje z Specjalnym Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym i Fundacją Autismo. Autorka wielu artykułów i recenzentka książek. Uczestniczka i prelegentka specjalistycznych warsztatów i konferencji: Diagnoza i terapia wad wymowy - szkoła krakowska Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspargera Terapia neurobiologiczna Metody badania zagrożenia dysleksją Terapia ręki Terapia behawioralna Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu Symultaniczno - Sekwencyjna Nauka Czytania - prof. J. Cieszyńskiej Szkolenie Podstawowe PECS - The Picture Exchange Communication System Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz - CWRO Warszawa Jak uczyć, żeby nie szkodzić - praca z dzieckiem z mózgowym porażeniem dziecięcym - CWRO Warszawa Wspomaganie rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym w świetle nowej podstawy programowej” - CWRO Warszawa Stymulacja funkcji poznawczych - wzrokowych,słuchowych i motorycznych Metody wywoływania głosek - Metoda Krakowska Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych – Metoda Krakowska Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją) – Metoda Krakowska Trudności w karmieniu i jedzeniu. Diagnoza i elementy terapii Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno – motorycznym Mutyzm wybiórczy diagnoza i skuteczna terapia Zabawa i działania w rzeczywistym świecie Masaż logopedyczny a stymulacja funkcji-podejście holistyczne Trudności w nauce czytania w różnych grupach wiekowych (dzieci 3-4 letnie, dzieci 5-6 letnie i 7-letnie)

Warszawa , Branickiego 10/113

O mnie

Marta Kaczorowska
dyrektor Wilanowskiego Centrum Integracji Sensorycznej



Certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej, neuropsychoterapeuta EEG Biofeedback, dyplomowany logopeda i psycholog, terapeuta Treningu Słuchowego Johansena JIAS, terapeuta Aktywnego Treningu Neuroflow.
Na co dzień, zajmuje się diagnozowaniem i terapią integracji sensorycznej, logopedycznej (Metoda Krakowska) i psychologicznej u dzieci zdrowych oraz z autyzmem, zespołem Aspargera, zespołem Downa, dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i komunikacji, z dysleksją oraz afazją. Regularnie współpracuje z Specjalnym Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym i Fundacją Autismo.

Autorka wielu artykułów i recenzentka książek. Uczestniczka i prelegentka specjalistycznych warsztatów i konferencji:
Diagnoza i terapia wad wymowy - szkoła krakowska
Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspargera
Terapia neurobiologiczna
Metody badania zagrożenia dysleksją
Terapia ręki
Terapia behawioralna
Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
Symultaniczno - Sekwencyjna Nauka Czytania - prof. J. Cieszyńskiej Szkolenie Podstawowe PECS - The Picture Exchange Communication System
Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz - CWRO Warszawa
Jak uczyć, żeby nie szkodzić - praca z dzieckiem z mózgowym porażeniem dziecięcym - CWRO Warszawa
Wspomaganie rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym w świetle nowej podstawy programowej” - CWRO Warszawa
Stymulacja funkcji poznawczych - wzrokowych,słuchowych i motorycznych
Metody wywoływania głosek - Metoda Krakowska
Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych – Metoda Krakowska
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją) – Metoda Krakowska
Trudności w karmieniu i jedzeniu. Diagnoza i elementy terapii
Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno – motorycznym
Mutyzm wybiórczy diagnoza i skuteczna terapia
Zabawa i działania w rzeczywistym świecie
Masaż logopedyczny a stymulacja funkcji-podejście holistyczne Trudności w nauce czytania w różnych grupach wiekowych (dzieci 3-4 letnie, dzieci 5-6 letnie i 7-letnie)
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka Prywatności