O mnie
Ukończyłam studia licencjackie i magisterskie na kierunku pedagogika, specjalność edukacja elementarna i terapia pedagogiczna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe na kierunku wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, a także Organizacja i zarządzanie placówką oświatową.
Od 7 lat pracuję w przedszkolu integracyjnym.
W swojej pracy wykorzystuje przede wszystkim metody niedyrektywne, opierające się na tworzeniu relacji z dzieckiem.
Ukończyłam kursy i szkolenia:
—Smart Hand Model - Diagnoza i terapia ręki u dzieci I stopień;
—Smart Hand Model - Diagnoza i terapia ręki u dzieci II stopień;
—Terapia ręki I i II stopnia;
—Bilateralna Integracja - Program Szkolny;
—Metoda Dobrego Startu - część praktycznan
—KORP - standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1. m. ż. do 9. r. ż.;
—KOGS - test do diagnozy gotowości szkolnej dzieci sześcioletnich. Ocena wiedzy i umiejętności;
—KORP - PROGRAMY TERAPII - modelowanie programów terapii dla dzieci z zaburzonym rozwojem psychoruchowym na podstawie diagnozy KORP;
—SELF-REG. Szkolenie podstawowe dla specjalistów;
—Techniki relaksacji i mindfulness w pracy terapeutycznej z przedszkolakiem;
—Terapia neurorozwojowa INPP - wygaszanie odruchów niemowlęcych wg metody Sally Godard - kurs podstawowy;
—Program rozwoju komunikacji MAKATON (moduł 1-4).