Profil specjalisty

Klaudia  Woźniak

Klaudia Woźniak

Pedagog
(0)

Specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami zachowania i rozwoju (w tym autyzm) oraz ich rodzinami w oparciu o Stosowaną Analizę Zachowania. W ramach swojej pracy zajmuję się m. in. przeciwdziałaniem oraz łagodzeniem zachowań agresywnych oraz autoagresywnych, zaburzeniami zachowania, stereotypiami, jak również rutynami zakłócającymi codzienne funkcjonowanie, rozbudzaniem motywacji do podejmowania działań oraz dostosowywaniem się do wymagań, narzucanych przez role społeczne, podnoszeniem kompetencji, związanych z satysfakcjonującym funkcjonowaniem w relacjach społecznych symetrycznych oraz niesymetrycznych. Moim celem jest wyposażenie jak największej ilości dzieci oraz ich rodziców w wiedzę umożliwiającą im wzajemne zrozumienie. Z wykształcenia jestem pedagogiem i terapeutą behawioralnym w trakcie certyfikacji. Wiedzę i doświadczenie zdobywam pracując jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia (nauczyciel wspierający) w szkołach od 2019 r. oraz jako terapeuta w poradni prowadząc indywidualne zajęcia z dziećmi w różnym wieku i ich rodzinami w nurcie stosowanej analizie zachowania (terapia behawioralna). Ukończyłam 5-letnie studia na Uniwersytecie Łódzkim. Dodatkowo kształciłam się na uczelni SWPS w Warszawie poszerzając swoją wiedzę na kierunku Stosowana Analiza Zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju i zachowania. Aktualnie prężnie działam w kierunku sfinalizowania certyfikatu behawioralnego. Uczestniczyłam w stażach zawodowych w Niepublicznej Szkole Zawodowej prowadzonej przez Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej w Krakowie, w Ambulatorium Polskiego Stowarzyszenia Terapii Behawioralnej, w Krok Po Kroku Fundacji na Rzecz Dzieci z Zaburzeniami Rozwoju i Ich Rodzin w Warszawie. Uczestniczyłam w licznych szkoleniach i kursach m.in. Rozwijanie Kluczowych Umiejętności Komunikacyjnych (Pyramid Educational Consultants), Efektywna praca z grupą: Trening Umiejętności Społecznych, Praca z grupą oraz Zabawa najlepszym sposobem na naukę umiejętności społecznych (Fundacja SCOLAR), skuteczne metody wsparcia osób ze spektrum autyzmu na różnych etapach życia (Mary i Max), precyzyjne nauczanie (Fundacja SCOLAR). Ponadto posiadam umiejętności wprowadzania komunikacji alternatywnej/wspomagającej PECS poziom 1 (Pyramid Educational Consultants). Swoją wiedzę jak i umiejętności stale uaktualniam. Pracę terapeutyczną poddaję systematycznej superwizji.

Łódź , Ul. Gdańska 54, lokal 201, II piętro

O mnie

Specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami zachowania i rozwoju (w tym autyzm) oraz ich rodzinami w oparciu o Stosowaną Analizę Zachowania.

W ramach swojej pracy zajmuję się m. in. przeciwdziałaniem oraz łagodzeniem zachowań agresywnych oraz autoagresywnych, zaburzeniami zachowania, stereotypiami, jak również rutynami zakłócającymi codzienne funkcjonowanie, rozbudzaniem motywacji do podejmowania działań oraz dostosowywaniem się do wymagań, narzucanych przez role społeczne, podnoszeniem kompetencji, związanych z satysfakcjonującym funkcjonowaniem w relacjach społecznych symetrycznych oraz niesymetrycznych.

Moim celem jest wyposażenie jak największej ilości dzieci oraz ich rodziców w wiedzę umożliwiającą im wzajemne zrozumienie.

Z wykształcenia jestem pedagogiem i terapeutą behawioralnym w trakcie certyfikacji. Wiedzę i doświadczenie zdobywam pracując jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia (nauczyciel wspierający) w szkołach od 2019 r. oraz jako terapeuta w poradni prowadząc indywidualne zajęcia z dziećmi w różnym wieku i ich rodzinami w nurcie stosowanej analizie zachowania (terapia behawioralna). Ukończyłam 5-letnie studia na Uniwersytecie Łódzkim. Dodatkowo kształciłam się na uczelni SWPS w Warszawie poszerzając swoją wiedzę na kierunku Stosowana Analiza Zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju i zachowania. Aktualnie prężnie działam w kierunku sfinalizowania certyfikatu behawioralnego. Uczestniczyłam w stażach zawodowych w Niepublicznej Szkole Zawodowej prowadzonej przez Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej w Krakowie, w Ambulatorium Polskiego Stowarzyszenia Terapii Behawioralnej, w Krok Po Kroku Fundacji na Rzecz Dzieci z Zaburzeniami Rozwoju i Ich Rodzin w Warszawie. Uczestniczyłam w licznych szkoleniach i kursach m.in. Rozwijanie Kluczowych Umiejętności Komunikacyjnych (Pyramid Educational Consultants), Efektywna praca z grupą: Trening Umiejętności Społecznych, Praca z grupą oraz Zabawa najlepszym sposobem na naukę umiejętności społecznych (Fundacja SCOLAR), skuteczne metody wsparcia osób ze spektrum autyzmu na różnych etapach życia (Mary i Max), precyzyjne nauczanie (Fundacja SCOLAR). Ponadto posiadam umiejętności wprowadzania komunikacji alternatywnej/wspomagającej PECS poziom 1 (Pyramid Educational Consultants). Swoją wiedzę jak i umiejętności stale uaktualniam.

Pracę terapeutyczną poddaję systematycznej superwizji.

Cennik

Usługa/wizyta
Cena
Pierwsza wizyta
120 zł
Terapia behawioralna/kolejna wizyta
120 zł
Spotkanie online
120 zł
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka Prywatności